10 razloga zašto jesti meso

2013
Volim meso Volim meso

25 Siječanj 2013, Komentari: 2

Proteini igraju važnu ulogu u mršavljenju, a meso je jedan od najvažnijih izvora proteina zbog čega su u posljednje vrijeme izuzetno popularne tzv. 'mesne dijete'.

Smanjenje unosa ugljikohidrata, a povećanje unosa proteina u kombinaciji s povrćem dugoročno daje izvrsne rezultate u gubljenju viška kilograma.

Meso i meso peradi odlikuju razne prehrambene prednosti koje treba uzeti u obzir prilikom planiranja svoje prehrane.

  1. Uravnotežena prehrana – nutricionisti preporučaju dnevni unos mesa između 14 i 20dkg kako bi prehrana bila uravnotežena.
  2. Aminokiseline – proteini mesa i mesa peradi sadrže svih devet esencijalnih aminokiselina potrebnih za rast i općenito zdravlje organizma.
  3. Hranjive tvari – meso je odličan izvor željeza, magnezija, cinka, niacina, selena, riboflavina i vitamina B kompleksa koji pomažu tijelu da hranu pretvori u energiju.
  4. Sitost – istraživanja su pokazala da meso pomaže prilikom mršavljenja jer pruža osjećaj sitosti koji kontrolira apetit i učinkovitije metabolizira hranu.
  5. Izobilje niskih kalorija – postoji najmanje 29 krtih dijelova govedine, 6 krtih dijelova svinjetine i nebrojeni dijelovi mesa peradi koji su krti i imaju manje kalorija od 8dkg lososa.
  6. Lako za pripremu – ako želite pripremiti brzo i zdravo jelo od bilo koje vrste mesa i mesa peradi, lako ćete pronaći velik broj recepata za njihovu brzu pripremu.
  7. Raznolikost – meso i meso peradi dostupno je u bezbroj načina i oblika – bilo da se radi o doručku, ručku ili večeri, predjelu, salati ili sendviču.
  8. Kobasice – postoje recepti za niskokalorična i veoma ukusna jela s kobasicama.
  9. Povoljnost – dobar omjer cijene, kalorija, hranjivih tvari i zasitnosti.
  10. Meso ima dobar okus – jedan od razloga zašto se ljudi muče tijekom dijeta je što ona hrana koju ljudi doživljavaju kao ‘zdravu’ nema tako dobar okus kao ostala hrana. Okus je razlog zbog kojeg 95% ljudi jede meso i meso peradi. Nema ništa bolje od istovremenog uživanja u hrani i mršavljenja.

Vezani članci